Samsung Galaxy Note 7 ရဲ ႔ Battery ျပႆ နာေၾကာင့္ ေရာင္းခ်မႈကို ရပ္တန္႔ၿပီး ဝယ္ယူထားသူ မ်ားအား အစားထိုးလံုးလဲလွယ္ေပးျခင္း (သို႔မဟုတ္) ေငြျပန္အမ္းျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္သြားမွာျဖစ္တယ္လို႔ စက္တင္ဘာ(၅)ရက္ေန႔က Samsung Mobile Myanmar က တရားဝင္ ေၾကညာလိုက္ပါတယ္ ။
“ အခုအသစ္ထြက္ထားတဲ့ Galaxy Note 7 နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး လတ္္တေလာ ျဖစ္ပ်က္ေနတဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြ၊ တင္ျပခ်က္ေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ကြ်န္ေတာ္တို႔အေနနဲ႔ စံုုစမ္းၾကည့္ရႈစစ္ေဆးမႈေတြ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ရာ ဘက္ထရီဆဲလ္နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ျပႆ နာကိုေတြ႔ရွိခဲ့သည့္အတြက္ Galaxy Note7 ေရာင္းခ်မွဳအား ရပ္တန္႔လိုက္သျဖင့္ လာမည့္စက္တင္ဘာလ ၁၁ ရက္ေန႔ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ စတင္ေရာင္းခ်မည့္ အစီအစဥ္ကိုလည္း ၀မ္းနည္းစြာျဖင့္ေနာက္ဆုတ္လိုက္ရပါတယ္။ စက္တင္ဘာလ (၁) ရက္ေန႔ကေန ယေန႔အထိ ကမာၻတစ္ဝွမ္းက သံုးစြဲသူေတြ ေပးပို႔လာတဲ့ အေၾကာင္းအရာစုစုေပါင္း (၃၅) ခုကို သိရွိလက္ခံရရွိခဲ့တဲ့အတြက္ ကြ်န္ေတာ္တို႔အေနနဲ႔ ေစ်းကြက္ထဲမွာလက္ရွိ ျပႆ နာရွိႏိုင္ေခ်ရွိတဲ့ ဘက္ထရီေတြကို စစ္ေဆးဖို႔အတြက္ သက္ဆိုင္ရာတာဝန္ရွိသူ ကုန္ပစၥည္းတင္သြင္းသူေတြနဲ႔အတူတကြ စံုစမ္းစစ္ေဆးမႈမ်ား ျပဳလုပ္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိပါတယ္။ Samsung အတြက္ေတာ႔ သံုးစြဲသူေတြရဲ႕ လံုျခံဳေရးဟာ အဓိကဦးစားေပး အေရးပါတာျဖစ္တဲ့အတြက္ ကြ်န္ေတာ္တို႔အေနနဲ႔ Galaxy Note 7 ေရာင္းခ်မႈကို ရပ္တန္႔လိုက္ၿပီျဖစ္ပါတယ္။” ဆိုၿပီးေၾကညာထားတာျဖစ္ပါတယ္ ။
ျပန္လည္ အစားထိုးလဲလွယ္ေပးသည့္အစီအစဥ္ကို လာမယ့္ ေအာက္တိုဘာလ မွာ စတင္မွာျဖစ္ၿပီး အစီအစဥ္အေသးစိတ္ကို ေတာ့ Note 7 ဖုန္းအသစ္ေတြ ျမန္မာျပည္ေရာက္တာနဲ႔ တစ္ၿပိဳင္နက္ ထုတ္ျပန္ေၾကညာေပးသြားမယ္လို႔ ဆိုပါတယ္ ။
သံုးစြဲသူမ်ားအေနနဲ႔ ေအာက္တိုဘာလအထိ မေစာင့္ဆိုင္းႏိုင္ဘဲ ေငြျပန္အမ္းျခင္း ရယူလိုပါက Galaxy Note 7 အား မၾကာေသးမီက ထုတ္ယူခဲ့တဲ့ “Pre-Order ထုတ္ယူခဲ့သည့္ဆိုင္ ” သို႔ မူလ ဖုန္းဘူးအျပည့္အစံု (လက္ေဆာင္ အားသြင္းႀကိဳး+ဖုန္းကာဗာ၊ box ႏွင့္ ဆက္စပ္ပစၥည္းမ်ား)၊ ဝယ္ယူေပးေခ်ထားတဲ့ ေဘာင္ခ်ာမူရင္းနဲ႔ ကေမာၻဇဘဏ္အေကာင့္နံပါတ္တို႔ကို ယူေဆာင္ၿပီး စက္တင္ဘာလ (၇) ရက္ေန႔ မွ (၁၈) ရက္ေန႔ ၊ (၂၀၁၆) အတြင္း သြားေရာက္ရယူရမွာျဖစ္ၿပီးထိုေန႔ထက္ေက်ာ္သြားပါက အသစ္လဲလွယ္ေပးျခင္းကိုသာ ေဆာင္ရြက္ေပးသြားမွာျဖစ္တယ္လို႔ သိရပါတယ္ ။ အထက္ပါ ေငြျပန္အမ္းျခင္း အစီအစဥ္ဟာ ကေမာၻဇဘဏ္ကတစ္ဆင့္ ႀကိဳတင္မွာယူစနစ္နဲ႔ ဝယ္ယူခဲ့တဲ့ တရားဝင္ေရာင္းခ်ခဲ့ေသာဖုန္းေတြ အတြက္သာ အက်ံဳးဝင္တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္ ။
ေအာက္တိုဘာလအထိ ေစာင့္ဆိုင္းကာ အစားထိုးလဲလွယ္ေပးေသာ ဖုန္းအသစ္မ်ားကို လက္ခံမမယ့္ Samsung ပရိတ္သတ္ေတြ အေနနဲ႔ေတာ့ လက္ေဆာင္အိတ္ကို ျပန္လည္ေပးအပ္စရာမလိုဘဲ ဖုန္းနဲ႔ box အတြင္းပါဆက္စပ္ပစၥည္းမ်ား၊ ဝယ္ယူေပးေခ်ထားေသာ ေဘာင္ခ်ာမူရင္းနဲ႔ ကေမာၻဇဘဏ္အေကာင့္နံပါတ္တို႔ကိုယူေဆာင္ၿပီး အထက္ေဖာ္ျပပါ သတ္မွတ္ထားေသာ ရက္မ်ားအတြင္း သက္ဆိုင္ရာ အေရာင္းဆိုင္မ်ားသို႔ သြားေရာက္ေပးအပ္ႏိုင္တယ္လုိ႔ရပါတယ္။
Ref: Samsung Mobile Myanmar
No comments:
Post a Comment
အဆင္မေျပပါက Commentမွာ မွာၾကားႏိုင္ပါတယ္။